måndag 15 juli 2013

Fitnessfighten Dag 15

Halvtid!
Hur det går?
Det går bra, det går framåt.
Men som jag skrev i ett tidigare inlägg så kommer jag inte skriva ut några mått eller vikt förren om 5 dagar, så håll utkik!

I helgen var det lite kämpigt med både kost och träning.
Gymmet har sommaröppettider och dom är verkligen konstiga. 15-17 på fredagar, 9-12 på lördagar och 15-20:30 på söndagar.
Jag hade ledig helg så jag fick in träningspassen förutom igår då tiden inte fanns pga annat.
Det svåraste är att få i sig mellanmålen när man inte är hemma. Som i lördags, då gick vi på stan några timmar men jag hade laddat med lunch innan vi for, men mellanmålet blev försenat.

Mycket har hänt under dom här 2 veckorna.
Flåset är BETYDLIGT bättre. Jag klarar cardion alldeles utmärkt nu och har ökat på motståndet för att flåset ska upp lite till.
I knäböjen har jag ökat på vikterna. I övrigt tränar man mest med kroppstyngden men det märks bra skillnad ändå.

Det är så himla kul att se hur kroppen förändras. Kläderna sitter redan så himla mycket bättre.
Man vill att det ska vara över nu så man får lägga in sina resultat och ta en riktig efterbild och mäta skillnaden. Jag längtar hur mycket som helst till dess!
Men tålamod....det är inte över på länge. Efter FF kommer jag ju såklart fortsätta träna och äta men kanske inte lika strikt varje dag.
Då siktar jag på att träna 5 dagar i veckan och kunna släppa kosten en aning ibland när man känner för det, tex på lördagar om vi är lediga och vill gå ut och äta eller så.
Men samtidigt tänker jag köra på stenhårt för att nå mitt mål så fort som möjligt såklart.

Aldrig mer soffpotatis!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar