onsdag 17 juli 2013

Fitnessfighten Dag 17

Nu är det inte allt kvar!
Det känns att det snart är över det här.

Dagens pass blev gjort, men inte mycket mer.
Sjukt opepp idag.
Det var mycket folk på gymmet som glodde och höll till där jag skulle vara och sånt gillar inte jag.
Jag vill ha lite utrymme när jag tränar men riktigt så var det inte idag. Men jag gjorde det jag skulle och sen drog jag hem fort som fan.
Det var inte roligt idag alls. 

Jag har funderat över om jag ska fortsätta med PT-online hos World of shape i augusti ett halvår framöver.
Någon som har kört deras 6 månaders? 
Bra, dåligt?
Fungerar det på samma sätt som FF eller är upplägget annorlunda?

Känner mig sjukt smal nu för tiden.
Jag använder mer än gärna tajta tröjor nu och vill shoppa nya kläder!
Det är grymt kul när man ser skillnad och börjar trivas med sin kropp.
Som sagt, 1 augusti startar nästa FF. Ska Du vara med?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar