tisdag 16 juli 2013

Fitnessfighten Dag 16

Idag gick passet jättebra!
Jag klarade sidoplankan hela vägen och finska solstolen i över 2 minuter. Magmusklerna har verkligen stärkts dom här 2 veckorna.
Men det är sjukt vad jag svettas!
Ingen annan på gymmet svettas lika mycket som jag.
Men då vet man ju att man faktiskt kör hårt!

Imorgon får jag sällskap av min sambo till gymmet.
Det är kul att ha sällskap ibland. Men jag kan ju inte prata så mycket ändå.

Till kvällsmat ikväll blir det biff med pasta och broccoli från igår.
Sjukt gott ju!
Det märks även att magen har vant sig vid mindre portioner nu. Jag blir ordentligt mätt vid varje måltid och själva suget är som bortblåst.
Det enda som jag verkligen, VERKLIGEN vill ha är choklad. M&M:s.
Choklad är min last här livet.

Snart dags att bege sig till jobbet igen. Sedan har jag ledigt 2 nätter innan jag går på igen på fredag och jobbar hela helgen lång.
Lördag blir det ett uteblivet pass har jag räknat ut redan nu eftersom gymmet bara har öppet 9-12 på lördagar och då sover jag.
Men men, jag sörjer inte över det. Mina resultat är redan mycket väl godkända så ett uteblivet pass en vecka stör inte mig.
Bara att kötta på igen på söndag.

Ha en fin kväll!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar