lördag 20 juli 2013

Fitnessfighten Dag 20 RESULTAT!

Ja, men då är jag inne på dag 20 och som jag lovade så kommer här mina resultat såhär långt:
Vikt: -2,8 kg
Midjemått: -9 cm

Jag kan konstatera att jag inte tappat mer i vikt men däremot i midjan.

Dom senaste 10 dagarna har jag inte haft möjlighet att träna varje dag som man egentligen ska göra, och jag antar att det är därför som resultaten inte blivit riktigt så bra som dom hade kunnat bli?
Öppettider på gymmet och familjesituationen har jag gjort att jag inte har kommit iväg varje dag.
Tråkigt som fan, men nu dom sista 10 dagarna borde jag komma iväg varje dag och göra det jag ska!

Men samtidigt ska jag ju vara stolt över vad jag presterat såhär långt på endast 20 dagar!
Att jag fortsätter tappa i midjan är ju ett bevis på att det fungerar trots att jag inte kommit iväg på alla pass.

Nu låter det kanske som att jag inte tränat något alls nästan, men så är det inte. Jag har missat kanske 3 pass dom här 10 dagarna så det är inte så många pass egentligen, men på 30 dagar blir det många eftersom jag missade både igår och idag.
Och jag har inte den rätta motivationen till att träna hemma.....så är det bara.

Men, ja, man ska vara stolt över det man presterar istället för att känna sig misslyckad över det man inte kunnat göra. Det är 10 dagar kvar och nu ska jag fan ge järnet!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar